Grootste meteen leverbare assortiment van Europa!
Gratis ver- en retourzending  
30 dagen retourrecht  
Gratis eyeshaker bij jouw bestelling  
laat alle resultaten zien
0
Winkelwagentje
 
Jouw winkelwagentje is nog leeg.
0
0
Filter
Correctiebrillen

Moschino Zonnebrillen

 
 
 

Produktgroep

Breedte van het hoofd

  • Smal
    Smal
  • Normaal
    Normaal103
  • Breed
    Breed8

Maten

Ken je de juiste grootte voor jouw bril nog niet?
De juiste grootte vinden

features

Brilvorm

Type montuur

Kleur montuur


Glaskleur

  

Materiaal frame

Prijs in EUR

  • 100 – 120 (5)
  • 120 – 200 (49)
  • 200 – 300 (58)
  •  
Filter
Filter
Filter
 
112
 
 
 

gesorteerd op

  • op prijs sorteren (laagste prijs als eerste)
  • hoogste prijs als eerste
  • order by salesrank
  • Op verschijningsdatum sorteren
Filter
 
 
1/3
1/3
2 3

Moschino Zonnebrillen

Ontwerpen met een knipoog ;-)

Moschino betekent niet machine in het Italiaans. Moschino is ook geen Siciliaanse ondersoort van de muskusos. In feite is de oorsprong Italiaans, wordt dienovereenkomstig uitgesproken als [mosˈkiːno], en lijkt qua klank het meest op de mug, ook wel bekend als de muskiet.

.

Dat de oprichter van het modemerk Moschino deze vergelijking aanhaalde toen hij zichzelf voorstelde, zou niet verwonderlijk zijn. Tenslotte was Franco Moschino een modeontwerper die zichzelf en zijn merk niet al te serieus nam. Volgens hem beschouwde hij zichzelf niet eens als een ontwerper. Franco studeerde aan de Milaanse Academie voor Schone Kunsten en beschouwde zichzelf meer als kunstenaar of decorateur. Na zijn afstuderen aan de kunstacademie, in 1971, werd hij schetstekenaar bij Versace. Daar realiseerde hij zich echter al snel dat hij liever zijn eigen mode creëerde en twaalf jaar later richtte hij Moonshadow S.p.A op.

.

Franco's avant-gardistische ontwerpen onderscheidden zich door het feit dat ze een humoristische, hammy boodschap hadden. Met zijn ontwerpen stak Franco op zelfspottende wijze de draak met de mode-industrie. Door soms ongehoorde uitspraken in zijn mode werd hij enerzijds beledigd, maar trok hij anderzijds ook veel critici naar zijn kant. De labelnaam Moschino stond voor rebellie en Franco wist precies hoe hij zijn boodschap het beste kon overbrengen. In 1989 liet hij de ramen van zijn zeer rijkelijk versierde boetieks beplakken met de woorden "Ceci n'est pas une boutique" (ruwweg: "Dit is geen boetiek"). Het jaar daarop riep hij op om een einde te maken aan het systeem van de mode-industrie. De oproep "Stop het modesysteem!" verscheen in reclamecampagnes en zelfs gedrukt op kleding.

Maar Franco Moschino was nooit alleen maar een "aandachtshoer", zoals hem soms verweten wordt. Zijn houding tegen het kapitalisme, het establishment en het modesysteem met zijn "modeslachtoffers" was ernstig. Dus stopte Moschino met het presenteren van zijn eigen ontwerpen tijdens de modeshows van Milaan voor een paar seizoenen, waarbij hij verlies nam. In het jaar van deze beslissing stond op de achterkant van een dure Moschino damesjas uit de toenmalige collectie in gouden letters "Dure jas". In advertenties van Moschino waren beelden te zien van babyzeehondjes die bedreigd werden met de brute dood

.

Moschino - mode met bite en stijlvolle diss

Mode koning Moschino was ook een hofnar die de op winst beluste mode-industrie een spiegel voorhield. Voor Italiaanse modebedrijven werd hij daardoor de enfant terrible, de schrik van het toneel. Onder modeslachtoffers, die elke trend najagen en kleding kopen, hoe duur ook, en juist daarom ook een plaats hadden op Moschino's doelwit, werd de rebel paradoxaal genoeg vereerd in zijn positie als buitenstaander.

Zijn concurrenten gingen echter te ver in hun grappenmakerij. Merken als Calvin Klein en Chanel, die verschillende Moschino-creaties in de zeik namen, spanden zelfs een rechtszaak aan. Modehuis Chanel is naar de rechter gestapt omdat het de draak stak met een Moschino T-shirt waarop een tv stond met de woorden "Channel No. 5" erop.

Het leven is een lachertje. Tot aan de dood van Franco Moschino (hij stierf op 44-jarige leeftijd) liep dit motto als een rode draad door zijn leven en ook door zijn collecties. De shows van zijn collecties, die altijd brutaal en speels waren, deden denken aan spectaculaire happenings waarbij hij zich aan reclamefotografen toonde met een naakte torso en een touw als stropdas, bijvoorbeeld. Zijn surrealistische en ironische creaties worden nog steeds met enthousiasme gedragen door sterren als Madonna, Sheryl Crow en Nicole Kidman.

Geïnspireerd door het surrealisme, vond Franco inspiratie voor zijn creaties in het dadaïsme, de conceptuele kunst en de pop art. Gekoppeld aan zijn kritiek op de ernst van de modewereld en de houding dat mode leuk moet zijn, versierde hij zijn high-end ontwerpen vaak met ironische, parodische of satirische accessoires zoals strikjes, hartjes, plastic ornamenten of alledaagse voorwerpen. Ook populair bij Moschino zijn dierensymbolen als koeien, ganzen, muizen en natuurlijk de wereldberoemde Moschino Teddy.

.

Het Moschino handelsmerk - tussen kitsch en kritiek

.

De kenmerkende elementen van Moschino zijn ook te zien in Moschino zonnebrillen en Moschino brillen. De Moschino zonnebril Black & Gold draagt bijvoorbeeld het Moschino embleem met de Moschino vraagtekens op de brede ppotjes. De Moschino teddy is te vinden op de Moschino zonnebril zwart. Nog dierlijker is de Moschino Sunglasses Teddy, die naast de Moschino beertjes een verlopende tint heeft die bijna lijkt op een late avond schemering. De is trouwens in verschillende kleuren te verkrijgen.

Boogjes en hartjes komen niet direct voor in de Moschino zonnebrillen, maar de Moschino Sunglasses Heart vertegenwoordigen deze stijl het best met hun hartvormige glazen. Elk facet van het merk heeft zijn eigen Love Moschino Zonnebrillen, bijvoorbeeld, wordt uitgestraald door de Moschino Zonnebrillen Rood. Hun sterke rode tinten passen als geen ander bij de kleur van de liefde. Opvallend bij dit model is ook de belettering, die vaak zeer dominant is in het ontwerp van Moschino en de merknaam in hoofdletters weergeeft. Vooral met de Moschino zonnebril voor dames valt het duidelijk op.

Moschino zonnebrillen heren vormen niet het zwaartepunt van het merk, maar zijn toch in ons assortiment vertegenwoordigd. Voor mannen die willen opvallen in de echte Moschino mode, raden wij de Moschino zonnebril XXL aan. Ze zijn groot, lang en breed. De randen en hoeken springen in het oog, kleine edelsteentjes versieren het hele montuur en de slapen bieden ook UV-bescherming tegen de zonnestralen die van opzij komen.

.

Extravagantie of helemaal niet?

Moschino brillen zijn zeker niet voor iedereen of elke vrouw weggelegd. Als u met trots een Moschino bril op uw neus draagt, bent u zeker niet een van die mensen die zich veel aantrekken van wat anderen zeggen. De prijzen van de zonnebrillen van Moschino zijn misschien niet zo hoog als die van andere Italiaanse luxemerken zoals Gucci of Bvlgari, maar ze behoren nog steeds tot het duurdere segment dat een navenante clientèle aantrekt. Als je het gevoel hebt dat je erbij hoort en de diva wilt uithangen, dan vind je dat zeker bij Moschino. Moschino zonnebrillen dames zijn een specialiteit van het Milanese merk, dat de Moschino zonnebril Cat Eye, een uitstekend voorbeeld van zonnebrillen met kattenogen, voert. Als het gaat om zonnebrillen als statussymbool, heeft Moschino ook genoeg in de aanbieding. Zo is de Moschino Sunglasses Havana een echt juweeltje onder de Cat Eye Sunglasses, waarvan de pootjes optisch lijken op een gouden ketting. En welk accessoire is meer synoniem met status?

Het belangrijkste is echter niet dat de zonnebril ergens op lijkt, maar dat JIJ er goed in uitziet. Als u niet zeker weet of uw favoriete zonnebril van Moschino u staat, kunt u een foto van de verschillende opties hier bekijken of nu een portretfoto uploaden en de bril virtueel uitproberen.

Welke Moschino zonnebril is iets voor mij?

Met onze Moschino zonnebrillen collectie, wordt u verwend met keuze. Meestal hebben we beproefde modellen zoals de rechthoekige zonnebril vorm, het browline montuur of de ronde zonnebril permanent op voorraad.

Om een passende Moschino-bril te vinden, kunt u onze online fitting bekijken, waarbij u het model direct op de brug van uw neus kunt zetten. Als de schoen (of in dit geval, het frame) nog steeds knelt, vindt u zeker waardevolle tips en advies in onze blog. Onze "Master of Glasses" heeft ook een heleboel tips in petto over onderwerpen als "Moschino zonnebrilmontuur reparatie" of "afstelling".

Als de keuze eenmaal is gemaakt, zal de digitale opticien u helpen bij het vinden van de juiste Moschino zonnebril op sterkte. Wij bieden zonnebrillen op sterkte voor alle ogen en zichtomstandigheden. Zodra uw favoriet is ingesteld, kunt u uw Moschino zonnebril goedkoop online bestellen. Als ze u, tegen de verwachting in, niet bevallen, kunt u ze gewoon binnen 30 dagen gratis terugsturen. Alleen individueel gemaakte brillen met glazen op sterkte kunnen niet worden terugbetaald, tenzij het een technisch defect betreft. Als u vragen hebt, belt u gewoon met de klantenservice via ons lokale telefoonnummer, de support via onze sociale mediakanalen of rechtstreeks met onze medewerkers in een van onze Hamburgse winkels.

.

Onze individuele service

Voor alle vragen die rijzen bij de aankoop van een bril zoals "de juiste Moschino zonnebril vorm" kunt u altijd bij ons terecht. Wij staan altijd aan uw zijde met onze jarenlang vergaarde expertise, of het nu in de digitale of analoge wereld is, maakt niet uit. Kom naar een van onze Hamburg winkels of maak het jezelf makkelijk door online brille te kopen. Bovendien maken de gratis verzending, de gratis retourzending en de diverse betaalmethoden het online winkelen bij ons gemakkelijker.

Omdat Moschino een van onze topmerken is, krijgt u de brillen en zonnebrillen op voorraad van dit merk de volgende werkdag in huis als u voor 18.00 uur bestelt.

Over ons

.

Als u een Moschino zonnebril online wilt kopen en de uitzonderlijke Moschino zonnebril normen wilt voelen, zijn wij het juiste contact. In onze online zonnebrillen shop vindt u de meest uiteenlopende modellen tegen onklopbare prijzen. Als brillenspecialist voor de modebewuste clientèle bieden wij, onder het motto "ZIEN EN GEZIEN WORDEN", de hoogste kwaliteit tegen absolute spotprijzen aan. Zelfs zonnebrillen uitverkoop en producten uit onze eigen SALE zijn hier verkrijgbaar. Dus waar wacht je nog op? Bezoek ons in onze buitengewone brillenwereld van Edel Optics.